Kijksluiter account voor de zorgverlener

Optie 1 Regulier Account
U kunt Kijksluiter aanbieden via een eigen account op www.kijksluiter.nl. Kijksluiter wordt aan de patiënt getoond binnen uw account dat voorzien is van uw gegevens. Dit account kan door middel van een toegangscode worden ontsloten, maar kan ook gekoppeld worden aan uw eigen website. De patiënt zoekt in beide gevallen zelf de juiste Kijksluiter.

Ook is er een mobiele app van Kijksluiter beschikbaar in de App Store en de Google Play Store. De mobiele app is in samenwerking met Stichting Pharos getest om er zeker van te zijn dat de app ook voor laaggeletterden voldoende toegankelijk is. Indien u een Kijksluiter account heeft kunnen uw patiënten kosteloos gebruik maken van de mobiele app.

Optie 2 Full Service Account inclusief SDA
Het Full Service Account biedt bovenop het reguliere account het gebruik van koppelingen voor geneesmiddel-specifieke, geautomatiseerde distributie en toegang tot de Kijksluiter Selectie en Distributie Applicatie (SDA).

Koppelingen
De Kijksluiter applicaties kunnen eenvoudig gekoppeld worden aan andere applicaties waar u als zorgverlener/zorgorganisatie gebruik van maakt. Bijvoorbeeld een Track & Trace applicatie, een patiëntenportaal waarin een medicatieoverzicht wordt aangeboden, of een mobiele app van de apotheek. Door gebruik te maken van een koppeling staat altijd de juiste Kijksluiter klaar en hoeft de gebruiker niet zelf te zoeken naar zijn geneesmiddel. Bij de aanmelding kunt u aangeven met welk systeem u zou willen koppelen.

Bekijk hier de applicaties waar we momenteel mee koppelen!

Selectie en Distributie Applicatie
SDA is een applicatie waarmee een link naar een specifieke Kijksluiter per e-mail naar de patiënt kan worden gestuurd. Indien de patiënt gebruik maakt van de Kijksluiter mobiele app, dan wordt de video direct toegevoegd aan het persoonlijk overzicht in de app. Er is binnenkort ook een mobiele SDA beschikbaar. Deze app kan worden geïnstalleerd op de tablet en/of telefoon zodat er op ieder gewenst moment een link naar Kijksluiter verstuurd kan worden, bijvoorbeeld tijdens een afspraak op de polikliniek of een informatiegesprek aan bed. Onderstaande video demonstreert de SDA desktopapplicatie.

De kosten

Apotheek
€300,- per jaar voor een Regulier Account
€450,- per jaar voor een Full Service Account

Huisarts
€100,- per jaar voor een Regulier Account
€150,- per jaar voor een Full Service Account

Ziekenhuis
€300,- per jaar voor een Regulier Account voor een poliklinische apotheek
€900,- per jaar voor een Regulier Account voor het hele ziekenhuis
€450,- per jaar voor een Full Service Account voor een poliklinische apotheek
€1350,- per jaar voor een Full Service Account voor het hele ziekenhuis
(Dit is exclusief de kosten voor koppeling aan een patiëntenportaal.)

Bij ieder account ontvangt u communicatiematerialen waarmee u Kijksluiter onder de aandacht kunt brengen.

Meld u hier aan

Voor meer informatie kunt u ons bereiken via 085 782 7305 of info@stichtingkijksluiter.nl.

Algemene Voorwaarden - Privacy statement

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!